måndag 10 december 2018

Nya jobbet

Nu är jag inne på min andra vecka på nya jobbet. Det har gått jättebra och jag har jättetrevliga kollegor. Det är mycket att lära sig. Förra veckan hade vi en introduktionsdag bla. Denna vecka har jag fått komma in i växeln också och börja svaga där. Jag tror att det kommer att bli jättebra det här. I januari sen ska vi få den nya växeln, spännande ska det också bli.

Det har varit mycket ny och man blir ju så klart trött efter jobbet av allt man tar in under dagarna så jag har inte hunnit skriva här nu då på ett tag. Hela december kommer det nu att bli fullt upp så jag kanske inte kommer att hinna uppdatera här så ofta men ska försöka så gott jag kan.

Det kändes bra efter middagen på Miss Voon med gamla jobbet. Det var en jättetrevlig kväll med mycket skratt o god mat. Jag trodde jag skulle höra från dem efter att jag började på Relita men ingenting. Jag var lite orolig för dem men kanske går det bra ändå eller så vill de inte störa mig nu när jag börjar mitt nya jobb. Det känns rätt skönt ändå att jag inte har fått en massa sms med frågor om saker och ting. Kanske funkar mina mallar jag lämnade bra också att följa.




Lite framåt nu då så ska jag på tjejmiddag på fredag. Patriks svägerska har dragit ihop ett gäng tjejer och vi ska ut och käka på fredag på Forno Romano. Det ska bli trevligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar