tisdag 27 oktober 2015

Klädfynd

Igår och idag under lunchen fyndade jag lite kläder. Jag är så glad för jag gav upp nästan förra veckan när jag letade efter nya höstkläder men inte hittade något. Sen vips igår när jag gick in på Lindex och såg att de hade köp 2 betala för 1 på rea-kläderna lyckades jag hitta en fin klänning och kjol. Sen idag under lunchen hittade jag på MQ:s rea 2 klänningar, varav en av Ilse Jacobsen och som jag kollat på många gånger tidigare. Klänningen av Ilse Jacobsen är för lång men jag frågade en tjej som jobbade där och det ska inte vara några problem att sy upp den. Här är några bilder från provhytten.


Idag har jag på mig klänningen från Lindex.

I morse kollade jag till min amaryllis. Den har vuxit på lite nu. Jag vred den ett halvt varv för den hade börjat dra sig lite mot fönstret. Ska försöka göra så varje vecka att jag vrider den lite så den håller sig rak. Det finns fina amaryllisstöd man kan köpa i vanliga blomsterbutiker bl.a. Får se om jag kanske köper en sån sen, beror på hur stark den verkar bli. Växer den för fort och blir gänglig köper jag en sån.
En av Rogers favorit-sovplatser är det här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar