torsdag 22 november 2018

Juliga limited editions

Ja nu inför jul då kommer det många "årets julsmak" och måste så klart dela med mig av det jag hittills sett. Annas pepparkakor brukar komma med en ny smak inför jul och i år är det knäck. Jag tycker faktiskt att det låter gott.

Är du i Stockholm, Hornstull för att vara exakt. Då kan du i Sodra Nations butik köpa en lussebulleläsk. För dig som inte får nog av saffran.

Även Sia kör på årets julglass temat lussebulle. Kanske har jag redan tipsat om denna glass men den får vara med igen i sådana fall.

Sen brukar ju alltid tomteskum, juleskum, komma med en julsmak. och årets är kola.

Många har kanske redan sett Marabous chokladkalender. 24 bitar till jul. Men priset jag såg i en butik på den, man kan få billigare vanliga Marabou chokladkakor men en liten kul grej ändå.

Polly har också kommit i en vinterpåse. Polly vinter med smakerna pepparkaka, clementin och julkola.

Blir du törstig av allt gott, ja då har Vasa brygger släppt en läsk med smak av skumtomte. Den har jag sett i butiken redan.

Nu när även nyår närmar sig så kanske man kan lyxa till det med Pringles nya chips med smak av Prosecco. Prosecco och pink peppercorn för att vara exakt.. Personligen dricker jag hellre prosecco men kanske är dessa chips goda till.

Fler nya smaker kanske dyker upp snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar