måndag 19 december 2016

Den sista konserten

I lördags var jag och 6 vänner och såg på Kents allra sista konsert. Det var en jättebra konsert och fastän vi satt högt upp så såg vi scenen bra och de hade stora skärmar där man nästan hela tiden såg bandet. Jättebra ljus och stämningen var på topp. Folk sjöng med och lös med mobilerna.
Det är sorgligt att de har slutat nu men det kändes bra att få se dem live en sista gång.




Som vanligt går tiden otroligt snabbt, snart är det redan jul. Vad jag längtar. Då ska vi hem till mormor och Berra och fira. Alla paket är inköpta, ska bara slå in de sista. Sen på fredag efter jobbet ska jag hem till mamma och som tradition ha uppesittarkväll med bingolotto. Jag köpte min lott förra veckan.

Jag hoppas min tur håller i sig. Idag fick jag reda på att jag vann 2a pris i Magdalena Graafs julkalendertävling. Jag vann ett nattlinne och ett par handstickade sockor i 100% alpacka från Beach House Company. Så otroligt glad jag blev. Fick ett mail att de skickas med posten snart så jag hoppas att jag får dem i veckan redan.

 
Sen också att jag vann i Lucka 10 på Tindebergs julkalender, ett Craft Active underställ, tröja och byxa. Kanske borde jag köpa en lott idag också.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar