lördag 10 december 2016

Snön har kommit till Nobeldagen

Jag blev så glad i morse när jag vaknade och såg att det snöade och en massa snö låg på marken. Äntligen säger jag bara och jag hoppas snön stannar nu.

Veckan har gått så fort och vad har jag gjort funderar jag på. Jag har hämtat lite paket. Dels så hade jag fyndat under black friday och beställde en skivstång och vikter. Ska bli så kul att kunna träna med den hemma. Jag håller på och lägger upp ett träningsschema inför nästa år och hittade ett jättebra schema från tidningen Träningsbibeln som jag kommer att ta del mycket av.

Sen hämtade jag också ut ett paket med en julgransdekoration. Den är tillverkad av Homegaard och är det ärliga jul-hjärtat. Handblåst och designad av Ann-Sofi Romme.


Jag har som tradition att köpa en lite finare julgransdekoration varje år och kanske blir det att jag nästa är köper en till från Holmegaard för jag tycker de är så vackra.

Jag hämtade också ut min smakbox, så mycket gott i den denna gång.



Idag har jag slagit in julklappar, har några kvar att köpa.

Firar med lite julöl och tittar tidigare på Nobelstudion. Det är kul att se lite inför Nobelmiddagen. Det ska bli så kul att se alla dekorationer på borden, maten och hur fint alla är klädda. Men inför var det kul att få se intervjuer med folk som är inblandade i denna stora fest.
Jag såg nyss blomsterarrangemanget, beskrevs som en sommaräng. Så vackert. Tycker att de har gjort det vackert med att dekorera det så här vid trappan också.




Nu ska jag fortsätta och titta på Nobelmiddagen. Ha en trevlig Nobeldag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar