söndag 26 april 2015

Städdag på balkongen


Nu på morgonen satt jag och drack kaffe med sällskap av katterna. Det är så mysigt att kunna sitta ute på balkongen nu men jag kände att det var nog dags att vårstäda där. Det samlas mycket blad o skräp under trallen, speciellt under hösten, så jag brukar jag alltid storstäda under våren. Jag tog bort allt och dammsög under och torkade av lite. Blir fler städomgångar under sommaren sen säkert men skönt och få bort allt skräp från förra året.

Planterade tulpanlökar och hyacinter i krukor i höstas som växer på. Hoppas att tulpanerna börjar blomma snart. Kommer att bli så fint då. Jag ska nog köpa lite mer blommor snart. Ska till Gekås den 7 maj och då kommer jag nog komma hem med en del fint till hemmet och balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar