torsdag 8 mars 2018

Imorn sover jag på taket

Jag och Emma kom med! Vi ska imorn få tälta på taket borta vid vildmarksmässan. Så kul det ska bli. Idag ska jag packa för imorn sen efter jobbet åker Emma och jag mot Älvsjömässan. Fast in på mässan ska vi inte förrän på lördag. Kan tänka mig att det blir lite roliga aktiviteter där på taket. Det ska bjudas på middag också. Vi ska även få en varsin frukostpåse. Så bilder och mer kommer sen här på bloggen om det. Jag längtar nu så till morgondagen.

Katterna mina har fått en liten present. En kattpool. De verkar tycka att den är rolig och även de tre leksakerna som följde med. Ibland fiskar de upp leksakerna och springer runt och leker med dem i lägenheten. Så kul när man köper något och ser att de gillar det.
 
 

Igår så fick jag mail från Rituals där man bl.a. berättade om en 21-dagars utmaning där man även kan vinna fina priser. Jag gick med och tänkte att det kommer kanske vara en yoga-utmaningar, ta hand om sig själv och så men den första utmaningen var en armhävningsutmaning. Man skulle göra så många man orkade och på knä klarade jag 40st. Jag vart så förvånad men så roligt att se att jag orkade många fler än jag trott.
Jag har inte fått något mail än om dagens utmaninge. Lite konstigt, trodde man skulle få den direkt på morgonen men är bara att vänta och se. Vill ni prova så kommer länk här.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar