onsdag 26 april 2017

Inspirationskväll på Fullerö

Igår på Fullerö så bjöd man överraskande nog på hamburgare. Det var väldigt gott. Sen kollade vi runt lite och jag köpte med ett underlägg jag tittat länge på. Men at work ligger bakom denna och deras serie City Trivet innehåller underlägg, prydnadskuddar, posters, nyckelringa m.m. med olika städers namn på. Jag har alltid velat ha ett underlägg med Uppsala på. Kan man både ha framme som en fin prydnad samt komma till användning som ett fint underlägg vid middagar. Ni får ursäkta de ledsna rosorna. De har tyvärr börjat vissna ner nu.

Jag är nog inte ensam om att inte gilla det väder vi har nu. Under en dag kan det både vara sol, regna och snöa om vartannat. Det ser inte bra ut inför valborg.

Nu är min Lotta Lundberg mer utslagen. Så vacker.

Susan Payne har fått knoppar nu också. Den pelargonen letade jag som mest efter under mässan men jag hittade ju inte den där utan sen dagen efter Blomsterlandet för 2 från pelargonförbundet var där och sålde sticklingar.

Nu på morgonen var det fart på Nova. Hon klättrade ända upp till fågelholken och sen klättrade hon tur nog ner igen. Det är några fåglar som bosatt sig där. Jag hoppas inte Nova tar mamma eller pappa fågel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar