fredag 28 april 2017

Valborg och långhelg

Skönt med en extra dag ledigt denna helg. Jag ska till Örbyhus under valborg och fira David som fyller 25år. Om det är fint väder så ska vi grilla. Hoppas på det för det brukar vara tradition när David fyller år.

I morse innan jobbet hann jag klättra lite och även sitta en stund i bastun. Väldigt skönt. Jag testade en ny led idag, de aprikosfärgade/orangea greppen. Jag hann bara spela in en gång sen dog mobilen. En del slutar lederna på sista greppet och andra vid väggens kant längst upp. Jag brukar försöka nå kanten men denna gång märkte jag att jag inte fick ett sista bra grepp och höll på att tappa det så fick klättra och hoppa ner. På detta klipp klättrade jag inte så snyggt, blir lite nervös när man filmar sig själv och vart väl lite ivrig och klättrade på lite för slarvigt.

Måste avslutningsvis visa Alice som börjar öppna sina knoppar mer och mer samt att Occold Lagoon nu fått knoppar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar