onsdag 10 januari 2018

Nu har julen åkt ut

Jag skrev inlägget nedan igår men missade publicera det. Kan säga det att det var väldigt skönt med nya löpartröjan på igår.

--------------------------------------------------------------------------

Lite mer än en vecka har gått nu av januari. Jag har kört en vecka nu av så som jag vill träna framöver och det har gått bra. Lite kyligt kändes det i söndags trots det fina vädret när jag var ute och körde min 3e gå- och löparträning. Så idag var jag under lunchen in till Stadium och fick tips om en långärmad löpartröja med fleece. Jag hoppas att den kommer att kännas bra samt att det inte kommer att bli för varmt med den på. Jag ska testa den ikväll.
Favoritträningen är fortfarande bodypumpen och nu när jag tränar det 3 dagar i veckan så har jag fått träna med andra instruktörer och det har varit roligt. Favorit-instruktören är enda fortfarande Emma som håller i passen på onsdag-mornarna.

Hemma har jag nu städat ut julen. Jag har kört iväg granen och packat ner alla julgrejerna i kartonger. Nu ska jag bara ta ner kartongerna till förrådet också. Det är med lite blandade känslor. På ett sett är det ändå skönt att börja plocka undan för då känns det som att vi närmar oss våren.

Lite vår- och sommarkänslor kommer det kanske bli sen ikväll när första avsnittet av Mandelmann börjar ikväll, säsong 2. Jag ska se till att springa när jag kommer hem så det är klart och sen fixa med mat och matlådor så det är klart tills dess.

Jessica och jag har fått vår bekräftelse nu äntligen om resan till Italien. Vi fick tyvärr inte hotellet vi hoppades på men ett litet hotell som vi båda tror kommer att vara ok ändå. Vi får göra det bästa av allt med en sån här resa. Hotel Etoile de Neige heter stället där vi ska bo på. Vi har mailat tillbaka för att se om vi kan få tips om vandringsleder och kanske någon restaurang eller butik vi inte bör missa. Hotellet ser kanske inte så roligt ut på bilden men som sagt var vi ska ju bara sova där sen är vi ute och hittar på en massa roligt om dagarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar