onsdag 31 januari 2018

Spa-weekend på g

Oj vad dagarna bara rusar på. Det blev en rolig helg, förutom med strul när postnord skulle leverera paket hem till mig i fredags och jag fick rusa hem efter bion med mamma men det orkar jag inte gå in på nu. Filmen mamma och jag såg var väldigt bra så den rekommenderar jag, Three billboards outside Ebbing, Missouri. Tycker Frances McDorman, som spelar huvudrollen, gjorde sin roll riktigt bra.
Det blev en trevlig middag hemma hos pappa och Åsa också. Åsa fixade kyckling och grönsaker i ugn, samt ris på det, och jag gjorde en kall currysås som kul nog fick flera kommentarer att den var riktigt god. Väldigt enkel, matyoghurt, salt, massa curry och en del vitlökspulver bara.

Sen spelade vi Chicago innan alla åkte hemåt förutom jag som sov kvar. Blev först en lugn start på söndagen, jag hann med en springtur ute innan jag åkte hemåt för att gå på trance yogan. Det var ett bra yoga-pass men trodde det skulle ha varit lite mer och högre musik än det var.

Imorn ska jag iaf träffa Maria och vi får se om Patrik orkar för han har åkt på en förkylning igen. Blir det bara jag och Maria så blir det nog en bujo-kväll annars har vi pratat att se på en b-ig kärleksfilm februari månad till ära.

Sen nu i helgen ska jag träffa några av tjejerna, vilket var väldigt länge sen sist nu. Jenni och Sandhra är på men Emma och Mathilda är inte hundra på om de kan men ska svara under dagen. Jessica är i Teneriffa så hon kan förståeligt nog inte. Vi har pratat om en spaweekend någonstans och kolla nu över flera alternativ. Hoppas vi kan boka under dagen nu när helgen närmar sig så fort.
Flera bra alternativ och vilket som blir nog väldigt bra men jag hoppas lite extra på Rånäs slott. Sen får vi så klart se om de har rum lediga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar