måndag 15 januari 2018

Tulpanens dag

Idag är det tulpanens dag och självklart måste jag köpa hem några tulpaner till mig själv då. Jag ska träffa Patrik och Maria efter jobbet och tänkte överraska dem med tulpaner då också. Färgglada fina blommor man ju blir så himla glad utav.

Min helg har annars skönt nog varit så här.

Det är verkligen något jag behöver emellanåt. En lugn helg hemma där jag både hinner helg-städa och fixa men också ta det lugnt. Sen var jag i.o.f. ut och körde ett bodypump-pass i lördags samt yoga och sen igår var jag ut på min 6e gå- och löparträning. Så ut kom jag lite i.a.f.

Jag har bäddat i min bäddsoffa för förra veckan var det så kallt i sovrummet och jag tycker det var skönare i vardagsrummet samt att det är jättemysigt att kunna krypa ner då och kolla på tv. Även katterna verkade tycka att det är mysigt sen av någon anledning tycker de mycket om att kunna springa in under soffan.

Flera jag känner, samt jag själv, har gjort ett väldigt populärt personlighets-test på nätet som heter 16 personalities. De som jag vet har gjort testet tycker att det stämmer så bra in på dem och jag känner likadant. Det tar max 15min att göra så är ni sugna på att prova kommer länk här.
Jag vart The Advocate, INFJ-T. De 16 personligheterna är indelade i 4 grupper och min hör till Diplomaterna. Inte nog med att testet är rolig att göra den är också tänkt som ett hjälpmedel. Varför reagerar man kanske som man gör. Efter testet finns det mycket intressant att läsa.
Sen kan man också om man vill köpa ut ännu mer djupare och personligare analyser där man får hjälp med t.ex. personlig utveckling m.m. beroende på vilket paket man köper ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar