onsdag 7 september 2016

September och pelargoner ute på balkongen

September och höst, ändå verkar pelargonerna fortfarande trivas att vara ute på balkongen. Både blommar och nya knoppar kommer.














Igår var jag till Campus 1477 Blåsenhus och provade deras klättervägg. Det var drop in mellan 18-19 för de som ville prova. En instruktör gav mig lite tips och råd och gav mig 3 olika utmaningar, jag klarade 1/3 och ska fortsätta att ge mig på de andra nästa gång. Väggarna är uppdelade och det är olika färger på klättergreppen som har olika svårighetsgrader. Man kan klättra på bara ändå så klart men roligare tycker jag med olika utmaningar. Att bara t.ex. använda de lila greppen, eller bara de gröna för att ta sig upp.
Jag hade tänkt fortsätta idag men väl vid bussen kom jag på att jag glömt träningskläderna hemma så det blir att klättra imorn istället.
Bild fr klättervägg - Campus 1477 Blåsenhus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar