torsdag 29 september 2016

Kaffets dag

Idag är det kaffets dag och det firar bl.a. Espresso house med att ge 50% rabatt på en varm dryck, ett köp som måste göras via deras app. Jag firade det med att under lunchen köpa en stor chailatte. Extra gott under denna kalla småruskiga dag.

Imorn äntligen så åker vi till Åland för att klättra, basta, grilla och bara umgås. Ska bli kul och det känns spännande att prova bouldering utomhus för första gången. Jag har inga höga förväntningar, alltså på mig själv. Jag kommer bara att  vara glad om jag ens klarar att ta några klättertag upp.
Det verkar som att det ska bli fint väder i helgen i.a.f. Jätteglad över det. Hade inte gått om det blivit regn.
Ikväll ska jag packa och förbereda matsäckar och så inför helgen. Jag ska baka snickerskakor och energibars att ta med som snacks men sen ordentligare mat också så klart.
Funderar där emot nu på om jag ska klippa av mina naglar eller ej. Jag har hört att de är i vägen när man klättrar. Har inte tyckt det inomhus men säkert annat när man klättrar på stenblock.

I tisdags hämtade jag min testagrambox och jag ska nog ta med mig frögröten till frukost i helgen och kanske latten. Godiset kunde jag inte låta bli och åt upp det igår. Det var jättegott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar