torsdag 24 november 2016

Allt ljus på Uppsala

Igår efter jobbet gick jag och Patrik till Dylans och åt hamburgare. Jag hade inte varit där tidigare och deras burgare var väldigt goda. Jag provade den som heter Cowboy, med stekt jalapeno. Fast jag hade trott att den skulle ha varit starkare. Jag tror att jag nästa gång ska provad deras burgare med avokado på.

Det var kul att gå runt och se alla olika ljusobjekt. Några saker verkade tyvärr inte funka som Streaming vid Upplandsmuseet och Nystart vid Linnéträdgården. Man hade också fått ställa in Glowing Spheres vid Nybron, fast där kunde man då via mobilen styra några ljus istället.

Här kommer några bilder från kvällen.









Vid Rosénparken säljer Güntherska kaffe, varm choklad, lussebullar och pepparkakor också för en billig peng.

I morse såg jag att man ställt upp kärleksträdet på Stora torget, den man hade där förra året. Kul tycker jag då det kändes som att något saknades där.

Idag så har jag som testperson åt Buzzador fått prova denna från Skyr, med smak av hallon och granatäpple. Jättegod var den. Kan verkligen rekommendera. Proteinrik och osockrad.

Idag blir det till att packa inför helgen. Kommer nog inte att hinna skriva något igen förrän nästa vecka. Trevlig helg på er och ni som ska shoppa imorn på Black friday önskar jag lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar