tisdag 8 november 2016

Comic con och kalas

I lördags vart det en heldag med systerdöttrarna Elsa och Wilma, det var äntligen dags för Comic con som höll till i Kistamässan. Jag var på detta förra året och då var det i Friends Arena och jag tycker att det var bättre i år på Kistamässan, det kändes som att det var lite bättre ordning överallt och inte lika trångt.
Tjejerna verkade vara jättenöjda med dagen och det känns jättekul. Vi provade spel och tjejerna fick även pyssla en del. Då Wilma fyllde år igår fick hon i present välja ut en sak på mässan och valde då en Pokemon-nalle som jag tyvärr glömde fota. De fick även en varsin Pokemon-mössa av mig och den hade de på sig hela dagen, även i söndags under kalaset. Vi ska gå på detta nästa år igen har vi sagt. Här kommer några foton från Comic con-dagen.























Vi kom hem sen på kvällen och jag sov kvar hemma hos Pernilla då det var kalas sen på Söndagen för Wilma. Pernilla hade gjort jättegoda smörgåstårtor.


Nu har det då kommit en del snö och det känns att vintern är här och julen närmar sig. Jag köpte en julkalender igår till jobbet. Man tyckte det verkade intressant med den kaffekalender jag berättat om så varje morgon sen ska vi prova ett nytt kaffe från kaffe-adventkalender ända till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar