torsdag 10 november 2016

Tjejkväll!

Idag är det tjejkväll på stan. Flera butiker kommer att ha öppet mellan kl 19-21 med erbjudanden och en del tävlingar. På hotell Gillet kommer man först att ha Pre-Shopping mellan kl 17-19. Där kan man få hårstyling och testa produkter, de kommer även att ha tävlingar och give aways under kvällen. Mamma och jag ska gå runt och kika lite sen efter jobbet.

Jag vill gå förbi Miq Maq som har 20% i butiken hela kvällen. Fast de börjar lite tidigare och slutar lite tidigare, nämligen mellan 18-20. Så jag kommer att rösta för att vi börjar där. De har fått in väldigt fina julsaker där, bl.a. tomtar från Cult Design som jag tycker är jättefina. Här är en bild på deras skyltfönster från deras instagram-konto.

Annars är det tjejkväll i alla gallerior, S:t Per, Svava och Forumgallerian. Det är även öppet på Rådhuset och Åhlens. Det ska bli kul att gå runt och titta. Jag hoppas på att hitta en klänning till nästa fredag då vi ska ut och äta med jobbet. Vore kul att hitta en klänning som jag både kan ha då och kanske till jul och nyår.

Jag var till Åhlens under lunchen och då såg jag att de fått in de fina pepparkaksburkarna från Arbrå. Jag köpte en burk till jobbet så alla blir extra snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar