fredag 2 februari 2018

Saltsjöbaden

Igår vart det bokat och klart, jag, Mathilda, Jenni och Sandhra åker till Gran Hotel Saltsjöbaden imorn. Det ska bli jättekul. Mathilda kommer inte att kunna sova kvar utan måste åka hem på kvällen så då ville vi vara någonstans som är inte för långt bort från där hon bor. Mathilda ska vara med under relaxen på dagen samt till middagen. Sen sover vi andra kvar och vi har fått ett superiour rum på hela 30kvm med sjöutsikt. Ska bli så skönt att få komma bort lite och relaxa, umgås och ha det kul.

Skönt med fredag igen. Idag ska jag ut och springa när jag kommer hem men sen blir kvällen lugn. Ska packa inför imorn så att det är klart och sen är jag glad att jag hinner iväg och träna bodypump imorn innan vi ska åka till Saltsjöbaden.

Jag fick igår Elena Ferrantes 3e bok som jag längtat efter. Jag tror att jag kommer att få vänta ett tag på den 4e sen för både Ulla och Olle ska hinna läsa den innan jag kan låna den. Fast jag har lånat en bok på stadsbiblioteket, Sleeping beauties av Stephen King och Owen King. Jag har börjat läsa på den innan jag nu fick den 3e boken och då kan jag fortsätta att läsa den sen i väntan på den 4e.

Jag är lite orolig att jag håller på att åka på en förkylning. Hoppas verkligen inte det. Men jag smånyser och sen när jag sitter på jobbet känner jag mig lite småsnorig fast jag undrar det ja om det kanske är något i luften på jobbet som gör detta. Tycker vi alla sitter och småsnorar, kan iof vara nåt virus som går runt också men jag vill verkligen inte bli sjuk nu.

Lite kaffe på det här nu så är det dags att börja dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar