fredag 9 februari 2018

Mot Hammerdal

Idag jobbar jag halvdag för sen blir trippen av till Hammerdal i.a.f. Tar tåget till Örbyhus och sen tar vi bilen uppåt. Det var många år sen jag sist var upp till Hammerdal så det ska bli kul att se om jag känner igen mig nåt. Farmor fyllde 80år igår så det kommer nog att bli lite kalas i helgen.

Så drar ju vinter-OS igång nu och jag är lite sugen på att se som imorn kl 8:15 är det längdskidor med Charlotte Kalla, Stina Nilsson, Anna Haag och Ebba Andersson. Brukar vakna tidigt så får se om jag gör det imorn. Skidskytte imorn kl 12:15 med damerna skulle vara kul att se också. Sen på söndag är det herrarnas tur med längdskidor fast det är kl 7:15 så då sover jag nog. Men vi får se vad jag hinner o se.

Jag tar med mig mina joggingkläder upp så får jag se om jag kanske kommer iväg på en tur. Dubbarna tog jag med också. Känns som att det kan vara en del snö där uppe.

Så får jag nästa vecka berätta om trippen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar