fredag 15 september 2017

Fullspäckad och rolig helg kommer

Äntligen fredag och snart helg. Imorn ska jag, Wilma och Elsa på Comic Con och Gamex-mässan. Vi var dit förra året också och nu är det dags igen. Det ska bli spännande och se hur det blir i år för jag tycker att det inte har gåtts ut med jättemycket information. Vi vet i.a.f. vilka de 4 gästartisterna är, Ian Glenn (Game of Thrones), Cobie Smulders (How I met your mother, Avengers), Pamela Anderson (Baywatch) och Manu Bennet ( Arrow, Spartacus).




Sen till tjejernas glädje kommer flera youtubers dit. Samt så vet jag några spel som kommer att finnas tillgängliga att prova, fast ingen som lockar mig tyvärr.

I förrgår släppte man skiss över området i.a.f. så det är bra. Den skrev jag ut så vi vet var bl.a. youtubers:arna håller hus. För tjejerna vill ha några autografer.
Sen kommer det bli att vi går runt och ser vad som finns. På kartan kunde jag se att Panduro kommer att ha ett stort område och säkerligen en massa pyssel. Så dit vill nog tjejerna. Kommer säkert bli väldigt kul. Som vanligt är det så kul och se alla som cosplayar också.

Sen efteråt så blir det inte hemåt utan vi ska åka till Östa stugby och camping där Pernilla, Niklas och Greta är. De brukar vara några som åker ut till en camping varje år för en helg med kräftskiva bl.a. och då jag och Pernilla ska ses på söndag också frågade de om jag ville vara med och sova kvar där på campingen. Självklart ville jag det. Mysigt och sova borta i husvagn och så gott med kräftor. Har inte blivit bjuden på någon kräftskiva i år så detta ser jag fram emot.

På söndagen sen så ska Pernilla och jag till Skokloster. Det var i maj någon gång som vi bokade biljetter till en afternoon tea där med Jane Austin-tema. Det ska bli så himla kul. Roligt och åka bort bara vi 2 och vi har pratat om afternoon tea så länge. Sen tycker vi båda väldigt mycket om Jane Austin så det ska bli s kul att se utställningen och gå på afternoon tea ed det temat. En riktigt rolig helg jag sett så mycket fram emot är äntligen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar