onsdag 19 oktober 2016

Samlingskampanj och fina vaser

I morse fick jag tips om en samlingskampanj som Fjällfil har. Köp fil eller yoghurt och få fina Swedish Graceskålar, 30cl, från Rörstrand i färgen "Is". Kampanjen pågår till den 31 december och de delar ut 1500 skålar så de kan hinna ta slut innan dess.
Man spar kvittot som man fotar och skickar in via denna länk. Där står också hur man går till väga om man köper fler än en fil eller yoghurt, max 4st. Jag köpte 2st fjällfil i deras nya smak blåbär som jag ser fram emot att smaka. Jag hade tur som hittade rabattkuponger på 3kr och kassörskan sa att jag kunde använda 2 kuponger till mina 2 filar utan problem. Så nu ska jag få 2 fina skålar för endast 33,80kr plus att jag nu har frukost för ett tag.


I förrgår fick jag hem 3st små, söta och så vackra mini Kähler vaser som jag beställde via Köket.se. De firar 1år och med vaserna fick jag också en liten present. En silikonpensel från imk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar