tisdag 17 januari 2017

Nytt fint nattlinne och mysiga alpackasockor

Igår hämtade jag ut min vinst från Magdalena Graafs adventskalender, detta jättefina nattlinne och handstickade alpackasockor från Beach House Company. Sockorna är så mjuka och sköna. Kommer att använda dem så mycket.

Jag har tidigare berättat om sidan Refunder där man kan få återbäring på sina köp på nätet. Nu har jag fått mail att jag har tillräckligt med godkända återbäring som jag nu kan få utbetalt om jag vill. Alltid trevligt så här i januari månad. 141,86kr kan betalas ut, jag har fått 217,70kr tidigare och har därför hittills nu tjänat 359,56kr på att använda mig av Refunder.

I morn är det dags för Formex igen, jag ska försöka att gå på Formex när den är i augusti sen. Men jag kan tänka mig att den som kommer att vara nu hade känts väldigt inspirerande med nyheter inför våren.
Jag ska kika på instagram sen och se vad jag hittar för inspiration att dela med mig av här sen.

Förkylningen håller på o gå åt rätt håll känns det som nu. Hostar fortfarande och känner att viruset inte är helt borta men känner att jag blivit lite piggare i.a.f. Så håller tummarna för att jag är helt frisk nästa vecka.
Jag vet där emot inte riktigt hur jag ska göra med boypumpen imorn. Jag vill så gärna träna men man ska ju inte träna när man är förkyld. Jag får kanske känna efter hur det känns ikväll och eventuellt avboka min plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar