torsdag 12 januari 2017

Svansjön med syster

Igår fick jag följa med Pernilla och se på balett, Svansjön. Mamma och Pernilla skulle ha gått med mamma är sjuk så då fick jag följa med. Jag har alltid velat se Svansjön så jag blev väldigt glad men samtidigt så oturligt att mamma blev sjuk just nu och missade det.
Det var väldigt vackert och balettdansöserna så himla duktiga. Det var en man som var utklädd till narr och han var väldigt duktig och fick publiken att skratta flera gånger.
En rolig sak var att det ofta blev jubel från publiken under flera tillfällen vi applåderade. Det var väldigt kul och för mig otippat att det skulle bli så under denna balettföreställning.



I morn kommer Wilma hit till Uppsala och ska sova kvar hos mig. Vi ska bl.a. hyra film men också det viktigaste, gå pokemon-jakt. Hoppas vi hittar en massa roliga pokemons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar