måndag 27 februari 2017

Morgon-yoga

Nu på morgonen innan jag började jobba var jag och provade Radiant yoga på Campus 1477. Alla klasser ska vara olika med olika teman och denna morgon så tog vi oss an elementet jorden. Jag tycker att detta var en väldigt bra yoga-klass så jag ska fortsätta att gå på den. Man får där emot vara snabb med att boka för klasserna blir fullbokade snabbt. Jag hade tänkt prova på en annan yoga på torsdag, Hatha & Nidra, men den hann bli fullbokad.
Efter passet åkte jag till jobbet och kände mig väldigt lugn och avslappnad. Så skön start på veckan.

Nu under helgen var jag till IKEA och köpte 2 klädstänger. Nu åkte den gamla "ställningen" jag anordnat bort. Jag trodde att jag hade en nyare bild men det hade jag tyvärr inte. Detta är en gammal när gästsängen var kvar och innan jag rensat bort en del av kläderna.

Nu hänger allt på de nya ställningarna istället. Jag ska ordna om sen mer efter färg och årstid sen.

Jag funderar på att köpa en till och hänga upp denna ställning för skor på den. Jag vet fortfarande inte vart jag ska ha mina väskor och skulle kunna hänga upp dm på den ställningen då också. Tror det kan bli bra.

Sen var jag med några kartonger till Erikshjälpen. Jag hade inte varit där förut. Det var stort och så har de ett litet café, det visst jag inte. Det var väldigt mycket folk där. Efter att jag lämnade in mina saker fick jag en kupong för en fika där, så jag ska åka tillbaka dit och kika runt lite tänkte jag och förhoppningsvis lämna in lite fler saker.

Jag var också till plantagen och köpte pelargonjord. Hämtade upp mina pelargoner som tyvärr inte ser så bra ut. En del gör det och kommer förhoppningsvis att överleva. Jag ser att det kommer lite skott. Tyvärr så verkar flera inte klara sig. Jag vet inte hur jag ska göra för att få alla att överleva en vinter hos mig. Känns så tråkigt att troligtvis behöva kasta en del.


Annars så har jag fortsatt lägga ut några annonser på Shpock. Jag tänkte sälja mitt nanoakvarium bl.a. som jag känner att jag inte har så mycket tid för. Hoppas mina små räkor ska få ett bättre hem.

På IKEA köpte jag förresten tyg till gungstolen. Jag tror det blir detta jag ska prova klä om den i. Kanske hinner jag med det i veckan eller kommande helg. Resultat kommer sen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar