onsdag 23 augusti 2017

Tillbaka på jobbet

Halva första jobbveckan har gått och det har gått bra här på jobbet. Hade lite att göra nu i början men det är bara kul.
I Söndags så var vi hem till Pernilla för att fira Niklas och Greta. Jag hade köpt en liten Poppy till henne och ett par glittriga skor med Poppy på. Poppy är ett troll från filmen Trolls som Greta älskar.


Niklas fick lite choklad och Jens Lapidus senaste bok Top Dogg.

Pernilla hade bakat en massa och gjort 3 smörgåstårtor och Marcus tjej Steffie hade snäll nog också bakat och tagit med 2 goda chokladpajer.

Igår beställde jag en massagetid hos en massör som Patrik går hos. Jag har knutor vid skuldrorna och tror nån klämmer något för ont gör det och förhoppningsvis ska det hjälpa att få bort knutorna och massera lite. På tisdag nästa vecka ska jag skynda mig bort under lunchen för massage, oturligt nog hade man inte en tid tidigare så får stå ut medans. Jag var på yoga igår och tycker det vart lite bättre efter det så kanske bra att mjuka upp kroppen men oavsett om det blir bättre eller ej så behöver jag massage känner jag. Jag ringde och pratade med dem igår innan jag bokade för att se vad de tycker om att massera när jag har diskbråck men vi ska bara ta överdelen av ryggen så då ska det gå bra.

Imorn blir det äntligen bio, Alexandra har lyckats få barnvakt så imorn kan vi se på Anabelle 2. Som jag har längtat. Hoppas den är spännande och bra nu. Jag kommer att hinna gå på ett yoga-pass innan också för vi tar sena bion.

På fredag är jag lite sugen på att beställa en feskarn-påse. Jag såg att de skulle ha räkor och aioli med bl.a. och det är ju så gott. Älskar skaldjur och aioli till det är ju så himla gott. Rökta räkor är snäppet godare men de räkorna man får med är alltid jättegoda oavsett rökta eller ej. Ett tillbehör är 2 olika slags oliver och det tycker jag inte om så om jag bestämmer mig för att beställa så ska jag fråga om man kan få något annat istället. Det brukar gå att lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar