tisdag 29 augusti 2017

Massage-dags

Idag under lunchen var jag på massage och det var så skönt. Skönt att det gick bra med ryggen också. Massa knutor, mest vid höger skulderblad och de är ju inte alla bara sådär puts väck nu men känns bättre nu i.a.f. Så kommer nog att boka in en till tid någon mer gång framöver.

Igår var jag och Maria hem till Patrik och såg säsongsfinalen av Game of Thrones. Så spännande det var och vi längtar nu ivrigt till nästa säsong som kommer att vara den sista. Kommer någon gång 2018/2019 så nåt år blir det man tyvärr får vänta till den sista.

Patrik laga till en god kycklinggryta som jag kommer ihåg från när vi bodde ihop. Så himla god, måste be om receptet sen.

På söndag ska jag hem till pappa och Åsa på middag och jag hoppas så att Filip, Jenny och deras nyfödda bebis Allan kommer så att man får träffa lilla Allan.

Annars nu i veckan har jag inga direkta planer. Lite inbokade träningspass och så sitter jag och planerar lite inför kulturnatten. Jag hoppas så att det blir fint väder då för är nog inte så sugen på att gå om det blir regn. Ska kanske träffa Karin till helgen och så blir det kanske en lunch med en gammal jobbarkompis denna eller nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar