torsdag 26 oktober 2017

Bänken har kommit

Igår fick jag min rosa bänk och det var lätt att sätta ihop den. Den står nu i hallen och jag har inte bestämt mig om jag ska ha den där eller sen kanske ute på balkongen. Men tills vidare får den nog stå i hallen för vill inte att den ska bli förstörd av snö och regn sen. Kanske tål den det utan några  problem men utifall att.


Sen kom mitt paket också med kattmat och adventskalendrarna. Jag beställde 2st för i varje lucka är det 3st gobitar och så får jag dela upp så att varannan dag får 2 av katterna 2 bitar och de andra 2 får 1 och sen byter jag dagen efter. Hade jag köpt 1 hade en blivit utan varje dag och det kändes tråkigt så 2st får det blir. Jag har i.o.f. fått lite kattgodis av Pernilla så kanske blir det så att de som får 1 av kalendern då också får kattgodis så blir det 2 godsaker i var för alla 4.
Kalendern innehåller frystorkade godbitar från Cosma, 100% rent kött av kyckling, anka, nötkött och tonfisk.

Idag blir det mingel och PONG. Ska köpa med lite blommor till Lindahl för det tycker jag alltid är trevlig när man blir bjuden på mingel sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar