måndag 2 oktober 2017

Om 45 dagar åker jag till Madrid

Jessica och jag har bokat flyg nu till Madrid. Vi åker dit på en weekend 16-19 november och som jag längtar. Det ska bli jättekul och så skönt att få komma iväg lite. Ingen av oss har varit där tidigare så nu ska det planeras in en del. Vi har börjat kika lite på hotell men inget bokat än. Jag ser fram emot promenader, tapas, churros och kanske lite flamenco.

Självklart ska Madrid-planerna få en egen sida i min BuJo. Jag har bara börjat skissa upp lite för vi har inte planerat in något än.

Det jag annars lagt till i min BuJo sen sist är en 30-dagars yogautmaning. Jag hade tänkt börja igår men jag glömde helt dumt nog bort det. Så jag ska börja ikväll och avsluta med det innan jag går och lägger mig.

Jag har också börjat på min Habit tracker och det jag vill hålla koll på är att jag försöker dricka 2l vatten om dagen. Idag har jag druckit 1,5l hittills så det ska nog gå bra. Jag har köpt en vattenflaska som rymmer 0,5l så blir det lättare att hålla koll på det. Väldigt god att dricka ur också. Jag köpte den på Stadium.
 

Jag försöker att bättra mig med småätandet. Helst vill jag få bort det under veckorna och att det ska vara ok att unna sig sen till helgen.

Sen att jag sköter städandet, jag har börjat på ett städschema som inte är helt klart men på ett ungefär vill jag ha det så här.

Sen tror jag att det inte är så bra att äta sent om kvällarna och la in ett om inget ätande efter kl 19 men jag funderar på att ta bort den.

Löpandet vill jag komma igång med igen och hittade detta schema i en löpartidning som jag ska pröva. Jag tänkte börja idag med promenaden på 20min. Jag ska också lägga upp lite mål och delmål när det kommer till löpningen och det ska jag skriva under schemat.

Idag sen så ska jag och Patrik på bio. Han hade fått biljetter till en förhandsvisning av filmen Vilken jävla cirkus.

Imorn sen ska jag träffa Patrik och Maria, vi ska hem till Patrik på middag.

Sen på söndag blir det middag hemma hos pappa och Åsa och innan dess blir det nog att leta runt mycket på tips om Madrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar