tisdag 15 december 2015

Gårdagens näst intill gratis

Ibland har man tur och hittar bra kuponger och kanske en liten vinst. Jag vann förut via Leksands julkalender ett paket knäckebröd som jag hämtade ut igår. Jag hade också hittat kuponger där jag helt gratis, mot att recensera produkterna sen, skulle få prova Löfbergs Ice Latte Macchiato, God Morgons Organic Orange Juice nice! och från Erik Lallerstedt Vinsås på rödvin. Det enda jag behövde betala var 2kr för kassen.


Jag drack juicen i morse till frukosten, väldigt fräsch och god.

Min fina amaryllis verkar vara på väg att slå ut. Jag tror att den kommer att bli så fin.

Hyacinten i min julgrupp har nästan slagit ut helt o en till liten en har kommit fram. Det luktar så gott nu i vardagsrummet.

Nu på morgonen läste jag ett till tips där man kan få en gratis kladdkaka från Frödinge. Jag ska gå förbi Hemköp under lunchen och se om erbjudandet fortfarande finns kvar. Det är bara ett visst antal som får en. Så håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar