fredag 15 april 2016

Imorn är vi på väg mot Holland!

Nu är jag hemma och packar inför resan. Imorn bitti kl 7:30 avgår bussen från Uppsala och som ska ta oss ända bort till Holland, med lite stopp på vägen så klart. Jag får se hur mycket jag kommer att kunna blogga den här veckan. Dels vet jag inte hur wifi:n kommer att funka på hotellen men sen är detta också en välbehövlig semester. Men självklart ska jag sen berätta om resan, oavsett om det blir under tiden eller sen när jag kommer hem.



Jag hoppas att jag inte glömmer något viktigt. Passet är iaf med. Min snälla bror kommer att ta hand om katterna när jag är borta också. Så de kommer att vara väl omhändertagna under tiden.

Jag fick förresten igår ett mail från Smartson om kampanjen som jag inte kom med förut, där man skulle få prova Haribos nya godis Zourr. Man har fått extra kuponger att ge ut så har jag en chans att hämta ut och skriva vad jag tycker om dem innan den 21a så får jag vara med. Så idag under lunchen letade jag efter deras nya godispåsar men hittade dem tyvärr varken på Ica eller Hemköp. Men jag tar med kupongen utifall vi stannar till där jag kan hämta ut en sådan påse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar