tisdag 23 augusti 2016

65 dagar kvar till Gekås

Nu när det känns som att mamma och min resa till Gekås sakta närmar sig har det blivit extra kul att kolla in på Gekås blogg. Det är kul att se om de får in lite nytt i butiken och även kanske hitta saker att skriva ner på shoppinglistan.
Jag brukar också gå in på instagram och se vad de själva lägger ut där men också söka på andra som har taggat #Gekås eller #Ullared och se vad andra hittat för fynd. På instagram idag så såg jag att Gekås lagt ut en bild på de första tomtarna som nu tittat in i butiken. Det känns då tidigt att tänka på jul nu men så är det. Säsongssaker ska komma fram i väldigt god till på Gekås.

Några saker jag ska titta efter när jag är där är dessa som jag sett på Gekås blogg. Fällar i skinnimitation. Jag har en lite större och en lite mindre hemma och tycker de är så mysiga och skulle vilja ha en till.


Dessa lyktor som påminner om Skultunas. Skultunas lyktor ligger runt 600kr har jag för mig och dessa tror jag skulle ligga runt 25kr, lite skillnad. Ska kika efter dem för att se hur de ser ut i verkligheten.


Jag vill ha fler kuddar i soffan och då också få in mer i blått nu när jag har en ny blå matta. Så denna ska jag bl.a. kika på.

Sen hoppas jag på att de har bra och fina träningskläder kvar.

Lite av det jag ska kika på när vi åker dit.

Visst har det blivit riktigt fint och härligt väder nu i Uppsala. Igår gick jag ut under lunchen och när jag kom till stora torget delade Innocent ut smoothies. Fick dessa 2.Spännande smaker och ser fram emot att prova dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar