onsdag 17 augusti 2016

Reklamation och bra erbjudanden

Idag fick jag ett mail från Aftonbladet där de nu igen erbjuder en prova-på-månad för 1kr och så får man ett guldpresentkort på 100kr. Jag tog del att det erbjudandet när de hade det förut och valde då att få hem ett presentkort på Ullared och ska göra så igen. Den 27-28/10 kommer mamma och jag åka dit och jag längtar så. Aftonbladet

Igår så hämtade jag ut en Coca cola Life på Pressbyrån helt gratis. Via denna länk så efter att Coca colan har fyllts på i flaskan kommer det upp en rad där man fyller i sitt mobilnummer och så får man ett sms man visar upp på Pressbyrån och så får man då prova en Coca cola Life gratis.

Här om dagen så upptäckte jag det att mitt pitabröd som jag förut köpt från Ica var mögligt. Fastän oöppnad förpackning och bäst före datumet ej gått ut. Jag mailade och skickade med bilder och sen med posten fick jag ett presentkort på 75kr att handla för på Ica. Blev jag väldigt glad för.

Igår kväll började jag att fixa i lilla sovrummet. Där har jag haft som en walk-in-closet och tänkt snygga till och få det fint där framöver men rummet har inte varit något högprioriterat.
Nu när jag tränat på och även tänkt börja med yogan igen känner jag att det inte är så kul att göra det i vardagsrummet och ha alla träningssaker liggandes där. Så jag ska försöka få till så att början av rummet blir en plats för träning och yoga och sen ändå ha kläder och så i förvar längre in i rummet. Jag började fixa med det lite igår och jag vet inte riktigt hur jag ska få till det så det blir bra men jag ska testa mig lite fram så kommer bilder här sen på hur det ser ut.

Sen kom jag på det att jag har ju inte visat hur skålen blev efter glasblåsningen. Här kommer en bild på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar