fredag 26 augusti 2016

Formex 2016

Årets Formex-mässa pågår nu för fullt och jag tittar in på Instagram varje dag för att se vilka nyheter som finns på mässan i år. Jag hade ju så gärna velat gå i år men då hade jag behövt ta ledigt och försökt få tag på biljett som jag inte hann kolla efter i år men nästa år då kanske istället. Vi får se.

Kaktusar verkar då fortfarande hålla i sig och jag såg på Gekås blogg att de fått in en massa levande kaktusar och jag funderar på att köpa några.
Foto av #interstilinterior

Titta så vackert från Aveva. Gillar verkligen dessa mjuka krukor.
Foto av #kvadratkiruna

Här har #svmform fotat så fina saker från Jacobsdal. Jag tycker mycket om vasen med fisken.
Foto av #svmform

Detta foto har #caridamarpek fotat men jag vet inte märket på krukorna. De är vackra och jag tycker man sett mycket med som färgstänk och liknande på vaser, krukor och tallrikar och så. Jag köpte själv nyligen en liten vas i den stilen förut och ska fota och visa den sen här på bloggen.
Foto av #caridamarpek

Här är supersöta gympapåsar från Frank and Poppy. De har så mycket fina saker.
Foto av #hagahemnorrkoping

Holmegaard har många vackra saker och dessa nyheter visar de bl.a. på Formex.
Foto av #boligheter

Jag blir så sugen på att köpa hem lite nytt när jag ser dessa bilder men dels undrar jag vart jag ska ställa allt och nu så måste jag avvakta med att shoppa inredning för jag ska ju till Gekås snart och shoppa och där brukar de ha mycket fint.

Fast igår fick jag hem lite nytt och kul i.a.f. så ska vara nöjd ett tag. Jag hämtade min tränings- och kostdagbok Ska bli kul och hålla koll på allt och se hur bättre min träning blir med tiden.

Jag hämtade också ut min testagrambox. Jag hade ju funderat ett tag på att säga upp den men kunde inte låta bli att fortsätta ett tag till med den. I denna box fick jag Svenska lantchips med smak gräddfil och lök.

Santa Maria enchilada spice mix. Som jag även fick med smakboxen.

Tutti fruttis nya godis Sour och som är gelatinfri.

Nellie Dellies Saöty Liquorice. Spröda lakritsbitar fylld med härliga fibrer istället för socker. Få kalorier, mycket smak. Sötad med Stevia.

Kiviks musteri- lättdryck vattenmelon. Pernilla och tjejerna hade provat denna och sa att den var väldigt söt i smaken. Men ska bli kul att prova ändå sen.

God morgon fiberdryck från Nestlé. Ska vara en näringsrik dryck som passar till frukost, mellanmål eller före/efter träning.

Proteinflingor från Risenta. Gjorda på naturliga råvaror såsom teffmjöl, kornmjöl, ärtprotein och små chiafrön. Jag fick den med tranbär och chia. Inte så mycket tranbär verkar det vara i den och inte jättemycket smak men ok ändå. Man kan ju toppa med mer bär om man vill också. Proteinflingor har jag varit nyfiken på så kul att jag fick med det.

Yup melon sour från Läkerol. En mjuk sockerfri pastill, sötad med stevia och strödd med sursandad xylitol.

Sen fick jag också med en kupong för att hämta ut en Bravo Boost Chia.

Igår under lunchen köpte jag ett par nya jobbskor. De jag haft tidigare på jobbet gick sönder och ett annat ballerinaskor-par jag haft var slitna och behövde kastas de med. Så jag har inga bra inomhusskor kvar och bestämde mig igår för att hitta ett par under lunchen och det blev dessa. Jättesköna och känns som att de passar bra in som jobbskor. Jättenöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar