tisdag 16 augusti 2016

Yoga

Något jag har saknat är yogan. Jag tycker mycket om att utföra det och det är både skönt och avslappnande. En del övningar kan vara lite jobbiga och tuffa så klart också. Jag tycker om yogan som kan hjälpa en mot stress och även hålla kroppen smidig.
Det jag saknat när jag kört yoga hemma förut är speglar. Så att man ser att man gör övningarna rätt och var har jag då en stor spegel, jo i lilla sovrummet. Jag har bestämt mig för att göra om i lilla sovrummet. Fortfarande ha kvar mina kläder men de ska flyttas bort längre in i rummet och så ska jag i början av rummet ha som en tränings/yoga-del. Ska bli jättekul och letar inspiration på nätet. Rummet behöver tapetseras om också så ska förbi bobutiken sen och kolla på tapeter och när rummet fixas ska jag passa på att gå igenom alla mina kläder och så också.
Egentligen vill jag börja fixa på en gång och kanske ska jag börja lite i.a.f. så att jag vet hur jag ska placera allt efter omtapetseringen.
Ser fram emot ett rum där jag kan träna, yoga och träna på roliga och mer avancerade yoga-övningar och slippa göra det i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar