onsdag 3 maj 2017

Pressfrihetens dag

Idag är det pressfrihetens dag och det firar man på Pressbyrån med halva priset på alla tidningar. Jag köpte några tidningar till väntrummet på jobbet förut men köpte ingen på engelska och inga för barn kom jag på sen och det kan nog vara bra att ha så det ska jag passa på att ordna med idag sen.

Blommar lite hemma nu bland pelargonerna och fler är på gång. Jag var nära att ställa ut pelargonerna igår när det skulle bli så varmt men känns bättre att göra det när jag är hemma och har koll så ångrade mig sen. På fredag ska det bli väldigt varmt så efter jobbet får de kanske komma ut lite.


Igår var det premiär för Trädgårdstider. Såg tur nog denna annons i UNT, annars hade jag missat det.

Igår och idag blir det ut och springa intervall igen. Igår var jag trött i benen men lyckades ta mig fram ändå och gjorde klart intervallen. Jag är lite seg idag men hoppas det ska gå bra sen ändå. Imorn står bara yoga på schemat så det kommer att bli avslappnande och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar