tisdag 15 mars 2016

Äggjakt på Ica

Igår startade Ica sin äggjakt på sin hemsida ica.se. Man har 60min på sig att hitta 6st ägg, ett tips är att de använder sig av andra sociala medier också...
Det tog ett tag men till slut hittade jag alla äggen. Man får en gratisvara och rabatt på 3 andra varor. Efteråt har man också möjlighet att tävla och vinna fina priser.


I söndags firade vi Filip som fyllde 25år igår. Han hade gjort en god smörgåstårta och jag fick ta med en bit som jag åt till lunch igår också. Gott med en lite lyxigare lunch emellanåt.

Idag ska jag försöka att komma ihåg att sätta upp lite fler påskpynt i påskriset. Jag skrev förut ut några söta lappar med kaniner på. De har jag klippt ut och trätt snören igenom. Ska se sen om de passar in.

I morse när jag åt frukost tittade jag på de söta påskliljorna som slagit ut en del redan. Så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar