torsdag 24 mars 2016

Hemtex och Lovisa Burfitt

Idag släpps illustratören Lovisa Burfitts kollektion på Hemtex. Kollektionen heter "Paris please" och består av allt från textiler, keramik, planscher och vacker förvaring. Jag gick förbi skyltfönstret till Hemtex-butiken vid gågatan igår och jag är så sugen på att gå dit idag. Jag tycker mycket om hennes illustrationer.



I morse så såg jag att knopparna slagit ut ännu mer på mitt påskris. Fint med det gröna till.

Så skönt att få vara lite ledig nu under påsken. Imorn ska vi fira min syster och systerdotter och sen på lördag blir det påsklunch hemma hos mamma. Jag ska baka några citronrutor och ta med.
Idag efter lunch ska jag fika med min vän Sandhra och hennes son Theo, var länge sen jag träffade dem och Sandhra har sagt att lilla Theo ska vara påskkärring idag. Ska bli så kul att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar