onsdag 30 mars 2016

Samlarkampanj och annat smått och gott.

Lantmännen har en samlarkampanj nu där de 10.000 första som registrerar 5st olika EAN-koder får en varucheck på 50kr att handla fria Lantmännen-produkter för. Jag som precis köpt mjöl bl.a. från dem till bullbakandet så kunde skickade iväg mina koder i morse. Håller tummarna för att jag får en varucheck. Vill ni också skicka in har ni länken här http://samlagrodden.se/

Jag tycker så mycket om keso och såg att man kan få en 5kr rabattkupong som sms på Arla Keso protein. 5kr är alltid något och den har jag inte provat förut så det vill jag göra. Länk till sidan http://arlakeso.se/?secondary

Body Shop lanserar en nyhet och man kan bli bland de första nu som får prova den. Intensely Revitalising Sleeping Cream heter den och innehåller 7 eteriska oljor. Jag ser fram emot att prova den för tidigare provade jag deras ansiktsolja från samma serie, Oils of Life ingår de i, och jag tycker den verkade jättebra. Tyvärr var det ett väldigt litet prov. Hoppas man får mer utav ansiktskrämen. Länk kommer här, Bodyshop, och man får en kupong på mailen som man skriver ut sen eller visar via mobilen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar