torsdag 10 mars 2016

Tidningen Bakas förlag går i konkurs

Igår fick jag ett tråkigt mail som informerade om att det förlag tidningen Baka ingick i tyvärr har gått i konkurs. Jag tycker mycket om denna tidning och har prenumererat sen nummer 1 så detta känns jättetråkigt. Baka har tagits över av ett annat förlag så vi får se vad som händer i framtiden men just nu blir det inga fler tidningar. Kanske kommer det där emot att bli en omstart, man försöker hitta en lösning.

Idag ska jag sluta lite tidigare. Ska ta med Nino till veterinären så de kan ta bort de två mjölktänderna som fortfarande inte har lossnat. Jag är lite orolig men kommer säkert att gå bra. Hoppas också att det ska gå smidigt att fånga in han i transportburen när jag kommer hem.

Idag ska jag också skicka tillbaka min TV-box till Com hem då den inte funkat sen i fredags. Jag hoppas att den nya boxen kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar