tisdag 21 mars 2017

Flexkassen från City Gross

Igår fick jag min Flexkasse, eller Flexlådor skulle man kanske säga. 2 lådor som blir perfekta att lägga lite saker i som ska säljas på loppis i sommar, så de spar jag.
Tidigare under dagen fick jag ett mail där man skrev att de tyvärr inte kommer att kunna leverera högrev till mig p.g.a. felaktigt lagersaldo. Det skulle jag ha till kalopsen. Jag fick sen allt som behövdes till kalopsen förutom högrev. Jag tror där emot att jag har en bit i frysen så det kan bli kalops sen i.a.f. Man kommer att dra bort summan för högreven sen också så klart. Lite tråkigt men sånt kan ju hända. Resten fick jag i.a.f. och allt ser fint ut. Jag hade tänkt laga till fläskfilén först men champinjonerna såg så fina ut och kommer säkert hålla ett tag. Rödspättan var det jag var mest sugen på då och nu.

Jag var så hungrig när jag kom hem och jag hade en matlåda i kylen som jag först åt innan jag lagade till ugnsgratinerad spätta med ajvarsås, potatis och gurkpickles. Jag ser mycket fram emot att äta detta till lunch idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar