fredag 24 mars 2017

Kalas i helgen!

I morgon ska Pernilla och Elsa firas. Kalaset blir hemma hos pappa och Åsa då Pernilla och Niklas håller på att renovera i köket hemma hos sig. Jag ska prova att göra en chokladbollskaka som jag hittade recept på i Lindas Bakskolas blogg. Jag ska nog även baka någon småkaka också att ta med.

Jag hittade denna lilla söta mapp igår. Jag tänkte att jag ska spara kvitton och kuponger i den att ha i väskan. Bli lätt annars att de knölas ned bara och här i skulle jag ha bättre ordning på dem. Ev. att jag skaffar en till och har en för kuponger och en för kvitton. Ordning och reda ska det vara.


Igår fick jag tips om en blogg som heter Minimalisterna. Jag har inte hunnit mer än att bläddra lite snabbt i den. Det är ett par som bestämde sig för att prova leve en mer minimalistiskt livsstil 2013. De delar med sig av tankar, idéer och beslut. Det ska bli spännande att läsa i den sen mer noggrant. Jag vill inte själv kanske leva helt minimalistiskt men ändå lite åt det hållet.

Idag från kl 16 har Rituals medlemskväll inne på S:t Persgallerian och man kommer att bjuda på behandlingar, förfriskningar och 20% rabatt på sortimentet. Jag ska nog kika förbi och se om man kanske kan få en behandling då jag även ska få hämta ett prov på en kroppslotion som jag har fått en kupong på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar