onsdag 29 mars 2017

Påsken närmar sig

Jag har tjuvstartat lite med påsken hemma. Jag har pyntat lite med fjädrar och ägg. Nova tyckte där emot att äggen var väldigt spännande och hade ner några som hon jagade runt en dag. Jag tror hon har gjort det igen för det känns som att det fattas ett ägg men det ligger säkert under soffan. Det blev ett rosa tema här med ägg i rosa, vitt och guld. Även lilla hönan som tittar upp går i rosa, vitt och guld. Sen är det de här med fotningen igen. På bilden ser det nästan kalt och tråkigt ut tycker jag men det gör det i.a.f. inte i verkligheten.


Lite påsk-pyssel ska jag nog göra och sen så ska det dekoreras lite på jobbet också. Självklart ska vi köpa lite godis hit också. Sen vill jag köpa både hem och till jobbet påskliljor med. Det hör ju verkligen till.

Jag kom på nu att i förrådet så ska jag nog ha en liten ask med lite påsksaker. Den måste jag försöka att komma ihåg att leta efter när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar