torsdag 19 maj 2016

Pysseldags

Lite pysseltips idag. Har ni kanske en gammal sån här lampskärm liggandes, då kan man nämligen göra ett blomställ av den.

Vi ska ta bort "ställningen" i mitten och oturligt nog hittade jag inte min avbitartång igår så jag tog till hammaren och det gick lika bra det.
 
 
Sen är det bara att placera en blomma där i. Kanske variera lite.

 
Har man större och högre lamskärmar kan man placera dem fint i en grupp på golvet. Man kan även spraymåla dem i olika färger om man vill.

Kanske har ni tidigare hört talas om att man kan få återbäring på sina köp man gör på nätet. Väldigt smidigt är det. För ett tag sedan gick jag med i Refunder och där kan man dels ta del utav kampanjer och beroende på hemsida får man en viss % tillbaka av sitt köp. Planerar man tex att göra ett köp på CDON loggar man bara in och väljer butiken CDON, som de på Refunder har 6% i återbäring. Klickar på länk och så slussas man vidare till CDON:s hemsida och sen när man gjort sitt köp får man återbäringen på sitt konto där. En gång funkade det inte men då kan man manuellt registrera sitt köp och då ordnade de till det väldigt snabbt. Efter att man kommit upp i över 100kr får man det insatt på sitt bankkonto. Är man intresserad av att gå med i Refunder gå då in på denna länk, Refunder. När man handlat för minst 100kr får man en bonus på 50kr till sitt återbäringskonto.
89,68kr i återbäring på Refunder

Igår gick jag med i en liknande sida som heter Bonusbay och det är samma där att man kan ta del utav kampanjer och få en viss % tillbaka på sitt köp. De hade som välkomsterbjudande att när man gick med där så fick jag 100kr direkt på mitt konto där också. För att få pengarna utbetalda sen på sitt bankkonto eller paypal-konto så måste man komma upp i 150kr. Jag gick med där för nu kan jag jämföra dessa sidor och se var de har bäst % i återbäring och kampanjer. Idag t.ex. har Ellos ett erbjudande där man får 40% på den dyraste varan och Bonusbay höjde återbäringen för Ellos till hela 15%.
 Jag har varit sugen på att köpa en enkel sommarklänning nu länge så jag gick in och hittade en för 299kr. 40% på den och det blev 119,60kr i rabatt, sen återbäring på 15% på det vilket blev 21,48kr (lite mer pga porto) så på ett sett, i.a.f. som jag ser det, så fick jag 144,08kr rabatt på klänningen och betalade endast 154,92kr. Halva priset.
Är du intresserad av att gå med i Bonusbay också så tryck på länken här.
121,48kr i återbäring på Bonusbay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar