tisdag 23 februari 2016

Att vara med i kampanjer

Jag tycker att det är jättekul att vara med i kampanjer där jag får prova olika saker, tycker det även är kul att prenumerera och få hem nyheter som jag gör via Glossybox och Testagram.
Jag är medlem hos Buzzador och Smartson där man kan få chans att prova produkter, om man är en av dem som passar in i målgruppen. Då man gärna lyssnar på rekommendationer från de man känner så kan man säga att Buzzador och Smartson bl.a. använder sig av denna mun-till-munmetod. De som testar produkter pratar med andra om produkterna man testar, ibland får man även flera produkter just för att ge bort till andra eller testa tillsammans. Sen delar många vidare sina åsikter på sociala medier som Facebook och Instagram.
Efter att man testat en produkt ska man skriva en recension om vad man tycker om produkten.
Detta ska jag få göra snart igen då jag nu via Buzzador ska få prova Arlas Mild grekisk yoghurt passion eller vanilj. Jag vet att jag försöker att gå över till laktosfritt men då jag inte är allergisk och vart väldigt nyfiken på denna grekiska yoghurt från Arla som chansade jag och ansökte och kom med. Ska bli kul att prova.

Tänk att det snart redan är mars, början på det här året har verkligen gått snabbt. Jag väntar ivrigt nu på att få hem information om omtapetseringen hemma. Blir säker inom de närmsta veckorna. Jag funderar för fullt på hur jag ska ställa allt i rummen sen men jag tror att när tapeterna väl sitter uppe blir det lättast att prova sig fram var allt kommer att passa. Möblerna vet jag nog redan men det är smådetaljerna och tavlorna jag är mest osäker på men det blir nog bra till slut.

Så fort det går ska jag beställa tid hos veterinären åt Nino, han har 2 mjölktänder längst bak i underkäken som inte har trillat bort så han har som dubbla tänder där. Han verkar inte störas av det men risk finns att mat fastnar mellan tänderna och det blir en infektion. Mjölktänderna kan också påverka de andra tänderna med hur de växer. Så dumt och chansa att inget händer, lika bra att få det ordnat.
 
 
Ser fram emot nästa tisdag, då kommer jag att få ihop tillräckligt med poäng hos Linas matkasse för att i poängshoppen beställa hem en Le Creuset gryta!! Jag ska beställa en i den klassiska röda färgen. Ser fram emot att laga god mat i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar