onsdag 17 februari 2016

Lite uppiffad förvaringspall

Jag känner mig lite uttråkad här hemma men måste ta det lugnt och försöka bli frisk. Så jag tog tag i min lilla förvaringspall där locket varit trasig och inte så fin efter att någon av katterna klöst på det.. Jag har tänkt ett tag på om jag ska kasta locket eller hur vad jag annars skulle kunna göra med det. Jag kom igår att tänka på att jag har tyg kvar från det jag använde till min gamla fåtölj förut så jag sydde dit det på locket. Vart ok, bättre än hur det såg ut innan iaf. Tyvärr glömde jag att ta kort på hur den såg ut innan.

Med posten idag fick jag Doves shampoo och balsam från den nya serien Regenerate Nourishment. Serien innehåller rödalger som tillför näring till håret och återskapar det inifrån och ut. Blir att prova nästa gång jag tvättat håret.
Jag hade glömt bort att jag anmält mig till att jag ville prova deras nya produkt så vart en glad överraskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar