lördag 20 februari 2016

Överraskning med posten

I förrgår fick jag en till trevlig överraskning med posten. Den 20 augusti förra året firade Lune de Miel honungens dag och gillade man deras FB sida, delade deras inlägg och mailade sina uppgifter till dem skulle man få prova deras ekologiska blomsterhonung. Jag fick aldrig hem en och glömde bort det till slut. Igår kom honungen till slut med ett brev där de bad om ursäkt och att de haft något strul med deras FB-sida. Bättre sent än aldrig i.a.f.

Igår kände jag mig tillräckligt bra för en lite promenad utomhus. Skönt o röra lite på sig och få lite friskluft. Jag passade på att hämta min kattbox, som jag inte ska fortsätta då jag tycker den är kanske lite för dyr. 269kr/månad för en stor box och 179kr/mån för en liten box. Den lilla innehöll ett paket torrfoder och 2 leksaker (osäker på om presentkortet på torrfoder också följde med här eller ej). I den stora som jag fick var det samma plus 2 leksaker till. Eller det kanske inte är så dyrt, hade jag haft en eller två katter hade jag nog prenumereret på den lilla boxen kanske för skojs skull men tror inte katterna hemma behöver nya leksaker varje månad och andra tillbehör. De har så mycket redan men en kul ide med boxen. 

Jag passade också på att köpa Vias tvättkapslar med min 20kr sms-kupong. Så 20kr istället för 40kr för dessa. Här ser ni bild på kattboxen också. Väldigt söt och jag hade skrivit boxen på Roger och i locket stod det skrivet Meow Roger, väldigt sött.


Idag om jag känner att jag orkar ska jag kanske ner och kolla på isskulpturerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar