torsdag 18 juni 2015

Blommande basilika och lådorna har kommit

I morse upptäckte jag att en del av basilikan dragit iväg och gömt sig bakom min plåtlåda o andra krukor. De är på väg att börja blomma och det vill inte jag att de ska göra så jag klippte bort topparna. Blommar basilikan så lägger växer all sin energi på det.


Jag åkte sen och hämtade mitt paket med bl.a. två små trälådor jag beställt. I den större hade jag redan bestämt mig för att ha lavendel i. De köpte jag för ett tag sen och har stått och väntat på sin låda. Den mindre får jag se sen vad jag ska ha i. Jag tycker det blev fint men kanske borde de stå i krukor. Ska se om jag har några som skulle passa bra. 

Jag beställde också två små tavlor jag tänkt hänga upp sen, gillade naturmotiven men de var bara runt papper. Ramarna gillar jag men jag ska nog ordna andra bilder att ha i dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar