lördag 2 januari 2016

2016

Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera bloggen i veckan kommer här ett litet extra blogg-inlägg. Jag kom på det att det är ju dags att byta ut väggkalendern och tidigare förra året köpte jag en med Pettsson och Findus. Jag tycker så mycket om Pettson & Findus och har både köpt på mig några av böckerna och fått några.  Jag har några böcker kvar som ni ser men en bit på väg. Boken Pannkakstårtan fick jag när jag var liten så den är några år gammal.


Sen måste jag visa min fina julgrupp jag fick av min andra chef Olle innan vi stängde kontoret över jul och nyår. Väldigt fin med många hyacinter och t.o.m. en tulpan som inte blommat än men jag hoppas snart.

Nu är det dags för lite lunch, jag tror att idag kommer jag att kunna få i mig mat och det bådar gott för magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar