tisdag 12 januari 2016

Köp doftljus och få 3nr av Allt i hemmet

Jag lägger ut ett extra tips idag för jag såg på min kupong att den går ut idag. Det finns ett erbjudande nu där man får 3nr av Allt i hemmet om man köper ett doftljus från Glade. Jag har en rabattkupong på 10kr och har tänkt att utnyttja detta erbjudande men det var tur att jag kikade på den under lunchen för då såg jag att den var giltig bara t.o.m. idag. Så jag köpte ett ljus som skulle kostat 40kr men med avdragen rabatt kostade den nu bara 30kr. Registrerar man sen bara EAN koden här http://www.skonarestund.se/ så kommer man att få hem 3nr av Allt i hemmet sen utan kostnad. 30kr bara för allt detta känns ju som ett bra erbjudande. Så till er som kanske ska iväg och handla idag och ta del av detta erbjudande så hoppas jag att butiken har kvar sådana här rabattkuponger. Annars pågår kampanjen till den 30 januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar