tisdag 5 januari 2016

Dagens gratisvara

Idag kan man hämta ut Bravo Boost från Pressbyrån om man har deras app. De 10.000 första kan hämta ut en i.a.f. och jag hade tur att bli en av dem. Jag har inte sett att Bravo kommit ut med denna dryck men den verkar god, lemonad & ingefära. Energi från naturliga råvaror och koffein från gröna kaffebönor. Ska bli intressant att prova den sen, jag spar nog den till i morgon när jag är ledig.

Jag var till Myrra igår och köpte denna ljushållare i smide, jag har kikat på den förut och passade på nu när det var rea i butiken. Man kan sätta den i en vas, flaska eller liknande och jag använde denna men ska troligtvis prova att byta ut den till en högre flaska/vas och se hur det ser ut. Jag funderar på att köpa en till och eventuellt ha en i en lägre och den andra i en högre flaska med dessa ljushållare i. Jag ska fundera lite på det. Tycker annars att det blir väldigt enkelt och fint så här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar